perjantai 17. elokuuta 2012

Wish You Were Here

 Voi luoja, kun on paljon tapahtunut. Mun on pitänyt selvitellä kaikkea omia ajatuksia, ja saada elämä rullaamaan koulun alkamisen jälkeen. Oon ehtinyt lähteä koulusta kesken päivän ja nukkua pommiin, mutta onneksi äiti sattui olemaan kotona herättämässä, ja pääsin sitten sen kyydillä kouluun. Koulu on alkanut ihan hyvin, mitä nyt jo hieman laiskuutta ilmassa. Mutta ehkä se tästä, kun tottuu siihen kuudelta aamulla - herätykseen.
Mä olin Janinan kanssa yks yö kuvailemassa.. Ehkä paras kuva :D

Italian reissu meni ihan okei, mulla ei vaan meinannut olla mitään tekemistä, kun ei missään paikoissa käyty. Se paikka on jo jotenkin ihan nähty. Vietin siis aikaa ihanan television kanssa, nyt tiedän kaiken mitä tapahtuu kaikissa niissä disney channelin teinihömpissä..

ILOUUTISIA!! :) Mun mielestä ei ole kovin mukavaa kertoa kenellekään että oon menossa kattomaan Justin Bieberiä, koska silloin ne ihmiset saa musta tietynlaisen kuvan. Justinista on tullut ihan mukavanlainen massa-ilmiö, joten silloin kun ilmottaa menevänsä keikalle, ihmiset jotenkin heti olettaa että on menossa sen takia, kun kaikki muutkin tykkää siitä ja niin edelleen. Mullehan syy ei todellakaan ole se, vaan mun mielestä laulaja on vaan lahjakas, ja oon tykännyt siitä jo ennen sitä, kun kukaan edes kunnolla tiesi koko Justinista. Ja sitten 16.9 on NICKELBACK, lupaan laittaa sitten niitä itkusia kuvia, jos ne soittaa Burn It To The Groundin tai Gotta Be Somebody. Nickelback on yksi niistä bändeistä, joita iskä on opettanut kuuntelemaan. Biisit on mulle tosi tärkeitä, ja aina löytyy jokin biisi joka sopii johonkin tiettyyn elämäntilanteeseen.

IM COMIIINGG ;)
~weheartit.com
Tuon Gotta Be Somebodyn sanat osuu mulle tosi hyvin. Se on tuonut mulle sellaista pientä toivoa, että kyllä täällä joku mullekin asti on. Jotkut mun kavereista varmaan muistaa, oon joskus kirjotellut sellasen listan, millainen mun unelmien poikaystävä olisi.. Kaikkea en kerro, mutta jotain voin paljastaa ;) sen pojan pitäisi tykätä Harry Potterista Niistä jaksaisi keskustella vaikka kuinka kauan. Mulla on Harry Potter- kirjoihin ja elokuviin aika erikoinen suhde. Mä muistan vieläkin sen päivän kun olin aika pieni ja vuokrattiin äitin ja siskon kanssa meille R-kioskilta Viisasten kivi, ja aloin itkemään, kun se piti palauttaa. Rakastuin siihen elokuvaan niin kovasti, niin olin surullinen kun en voinutkaan pitää sitä itsellä, ja katsoa sitä montaa kertaa peräkkäin. Onneksi sainkin ne pian omaksi. Kirjat onkin mulle ehkä rakkaimpia kirjoja koko maailmassa. Mä oon kasvanu sen kirjasarjan mukana, ja olin tosi surullinen kun kävin viimesen elokuvan katsomassa ja kun tiesin että Harry Potterin tarina olisi siinä.

~weheartit.com

Uudessa koulussa on tosi jännää. Kunhan saisi tavallaan vielä enemmän rohkeutta tutustua ja jutella niille ihmisille keihin haluaa tutustua, nimittäin niitä tuo kyseinen koulu on täynnä. Paljon uusia mielenkiintosia persoonia, ja paljon uutta mistä haluaa oppia, uusia juttuja. Fiilis on jännittävä, kun ei oo niitä samoja naamoja koko ajan :)
Emma pieni nappasi tämän kuvatuksen ;)

p.s toivottavasti joku ymmärsi tästä jotain :)
Ainiin ja anteeksi we heart it kuvat.. alan taas pian kuvailemaan, kunhan saisin aikaiseksi :)

-Ella

 ♥Nälkäpeli - elokuva.. 
 ♥ Josh Hutcherson
 ♥ se että justimusfilms tulee ouluun JA MULLA ON LIPUT SINNEKKIN :))
 ♥ uudet kirjat
 ♥uudet asiat
 ♥RIIISIKAKUT:)
♥ rakkaus

                                             I'm trying not to love you.

1 kommentti:

  1. kivan olonen blogi, jäin seurailee! :)

    http://biteofmylife-pauli.blogspot.fi/

    VastaaPoista