keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

one love

Kyllä ihminen osaa olla kiireinen ja laiska. Oon niin monesti aikonu tulla tänne, mutten oo vaan saanu aikaseks, mutta nyt otan itteeni niskasta kiinni. Osyk kutsuu, emmä lyseoon päässy. Mua harmittaa se aika kovasti, koska mä oon tavallaan halunnu sinne ihan pienestä. Mutta siellä olis tullu tosi kova paine mulle, ja kun välillä mietin, ehkä osyk on enemmän mun paikka.
weheartit.com // elämän viisauksia.
No mitä oon sit tehny kaiket päivät? No oon käyny kaupungilla, ehkä ne vaattet näkyy täälläkin asti joku päivä, kunhan jaksaisin ladata kameran akun! Sitten oon pyöriny täällä Jäälissä, istunu koululla ja käyny kaupassa :D. Juhannus meni ihan "kiitettävästi" kun pyörä varastettiin.. Joudun kulkemaan kävellen koko loppu kesän. Oma moka, kun en ottanu lukkoa mukaan, mutta jälkiviisaus paras viisaus, ja eihän sile enää voi mitään.

Vielä puolitoista viikkoa pitäs kestää tätä Jäälin meininkiä, kun Italia kutsuu! <3 Oon oottanu tätä, italian ruokia ja lämpöä. Jos mä tänä kesänä rohkaisin itteni, ja saisin jonkun kaverinkin sieltä, kun aika käy yksin, tai siskon, kanssa tosi tylsäksi!

Mutta nyt meen siivoamaan huoneen niinkun aikoinkin (tai sitten "vahingossa" katon vielä yhen jakson vamppyyripäiväkirjoja) ja kuuntelemaan Justinin uutta levyä, mikä on aivan mahtava.


weheartit.com



-Ella

♥ lemmi, kosi, vältä - ohjelma! ehkä parasta viihdettä!
♥ ensisilmäyksellä, eka tuottari!
♥ mun uus mekko ;)
♥ rokkaripojat..
♥ justin bieberin uus albumi!<3
♥ruoka.. 
♥vesisade

3 kommenttia:

  1. Liittyisitkö meidän blogiin, niin myös isnäkin saisit uuden lukijan!
    www.pieceofsecrets.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Moi, koska ite oon tulossa kans osykkiin googletin sillä blogihaun, ja löysin tän sun blogin. Tykästyin! Kirjotat tosi nätisti ja ihanan avoimesti. Jotain mihin en ite vielä pysty! :) Mutta kuitenkin, ihana blogi ja vaikutat kivalta tyypiltä, ehkäpä nähhään osykissa joskus :) Ei mulla muuta :D

    VastaaPoista