sunnuntai 2. syyskuuta 2012

my music, my love

en keksi mistä kirjottaisin, koska mä en oo tosiaankaan ehtiny tehdä mitään muuta, kun käydä koulua ja nyt oon vähän sairastumassa =( joten ajattelin jakaa tänne mun tämän hetken lempibiisejä :)



tästä biisistä kerroinkin jo. tää vaan kuvaa kaikkea. rakastan <3

Band Of Horses - Funeral. Mä en tiiä mistä löysin tän biisin, mutta jostakin syystä mulla menee kylmät väreet kun kuuntelen tätä. tykkään :)

Coldplay - Fix You. mä oon kuunnellu tätä varmaan siitä asti ku tää tuli? Iskä on aina soittanu tätä mulle, ja tää on mulle tosi henkilökohtanen ja rakas biisi.

Be Alright - Justin Bieber.. Piti mun Justiniaki mukaan survoa. Tämä siksi, että tää on tosi rauhottava ja ihana biisi. Kuuntelin tätä paljon sinä päivänä kun sain raudat (tästä lisää myöhemmin).

Magic - B.O.B. Tätä kuuntelen aina aamusin, tää saa mut hirmu hyvälle tuulelle, ja aamun lähtemään hyvin käyntiin :) paras :D

Pumped up kicks - foster the people. Mulla ei oo mitään tarinaa tälle, ja tää on muutenki jotenki tosi outo, mutta tykkään silti? :D

Tässä jotain pientä mun musiikkimausta. On toki vielä paljon muutakin, mutta nää on ne, jotka soi tällä hetkellä paljon :D mun musiikkimaku on todellaki laidasta laitaan :D

-Ella

♥  UUDET YSTÄVÄT :))
♥ se että melkein pärjäään koulussa
♥ NICKELBACK LÄHESTYYY IIIIK
♥ se että mun piti hankkia vanhojen tanssipari jo nyt :)
♥coldplay♥
♥ syksy
♥ lahnailupäivät :)
                                               i just try to fix you.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti