maanantai 2. huhtikuuta 2012

Young, Wild And Free.

Anteeksi postaamattomuuteni. On ollu niin paljon kaikkea, tapahtunu kaikkea koko tunneskaalan alueella, rakkaudesta menetykseen ja suruun. Pikkuhiljaa elämä palaa normaaliraiteilleen. Oon kauheen väsyny opiskeluun, mutta vielä viimenen rutistus, ei enää kauan. Kevät tekee tuloaan tai on tullut jo, aurinko paistaa ja on lämmin. Sydäntä lämmittää. Kevättä rinnassa ja rakkautta ilmassa? ;) ehkäpä. AINIIN AIVAN UNOHDIN. mun kouluvalinta muutti mieltään ja hain sittekkin viime hetkellä ykkösvaihtoehtona LYSEOON. ylläripylläri.

Elämää oppii arvostamaan vasta kun joku tai jokin siihen oikeasti herättää. Lähipiirissäni tapahtuneen menetyksen "ansiosta", oon oppinu ymmärtämään mitä haluun elämältä. Toisin sanoen opin että ei tuu pelätä liikaa vaan antaa mennä. Kerranha me vaan eletään ;)
juhannusyön taivas. Valvoin myöhää, verhot auki ja kattelin vaa taivasta (=

sateinen kesä. kaipaan tätä niin paljon <3

päivä ennen kun täytin 15 (=

auringonnousu. oli aivan jäätävän kylmä :S

^

mun uudet lasit ;)

ma beebis <3


Mun pitää selvitellä ensin omat asiat, että voisin kirjottaa pitempiä juttuja, mutta pikimmiten tuun kirjottelemaan :)

-Elsbu

♥ justimusfilms.. kaikki jotka tuntee mut tietää :D
♥ mun uus puhelin :D oon koukussaaaa.
♥ ymmärrys siitä että on nuori,villi ja vapaa
♥ lähestyvä ruotsin reissu
♥ tieto siitä että kohta on kesä
♥ uudet vaattet; vaikkeen niitä hetkeen saakkaan
♥kovalla soiva musiikki


                                                   don't cry your heart out.

3 kommenttia: