lauantai 28. huhtikuuta 2012

Everything is Possible.

Hehee, taas oon ollu kiireinen. Oon vieläkin, mutta en jaksa tehä mitään, laiska kun oon. No mitäkö oon tehny? Olin kirpparilla myymässä, ja tienasin 30 euroa, jee... Tällä saan farkkusortsit ;). Sitten oon opiskellu kauheasti, käyny kattoo saman näytelmän kahesti, ihan huvin vuoksi. Lisäksi oon syöny liikaa ja kattonu televisiota ja sitten vielä mietiskellyt asioita.

Mutta aiheeseen. Ymmärsin eräänä päivänä, että meistä oikeasti voi tulla ihan mitä haluamme. Koska maailma on mahdollisuuksia täynnä. Mä tahon kirjottaa kirjan, ja saaha sen julkastuksi. Tietenkin siinä on muutama muuttuja, et saako sen ees julkastuksi ja onko idea hyvä jnejne, mut jos yrittää, kaikki on mahdollista. Ja myöskin oon tajunnu että ei saa oottaa että jotain tapahtuisi, koska asiat ei tapahu itsestään, niitten eteen pitää tehdä töitä. Se, että kuinka nopeasti sen asian haluaa tapahtuvan, vaatii sen että tekee oikeasti kovasti töitä. Pitää vaan uskoa, että jonakin päivänä saavuttaa sen mihin tähtää, pitää muistaa että on toivoa, ja rakastaa sitä "työskentelyä".
weheartit.com


Mä en henkilökohtasesti tiiä, oonko mä saavuttanu elämässä mitään mistä oon unelmoinu, tai minkä eteen oon tehny kovasti töitä. Tämä selvinnee 2.6 ja 14.6 :) päivämäärät ovat siis päivä jolloin saamme päästötodistukset ja päivä jolloin selviää mihin lukioon pääsee :) toivotaan parasta ja FINGERS CROSSED! ;)

No vielä muuta kuulumisia. Oon selvinny pahimmasta stressistä, rakkausrintamalla ei mitään uutta, ja mun unelmia kehittyy joka päivä lisää. :)
                            

No ei mulla ole muuta sitten xD

- Elala

♥ olly murs
♥ isi ja äiti :)
♥ NICKELBACKKIIII
♥ oasis
♥ ENKUN VALTAKUNNALLISEN 9 PUOLI
♥ kevät
♥ TUKHOLMAN REISSU

       I like you more than I like the sound of waves crashing and that's a lot.

3 kommenttia: